Het is weer tijd om naar huis te gaan! - Reisverslag uit Putaruru, Nieuw Zeeland van Sjoerd Engels - WaarBenJij.nu Het is weer tijd om naar huis te gaan! - Reisverslag uit Putaruru, Nieuw Zeeland van Sjoerd Engels - WaarBenJij.nu

Het is weer tijd om naar huis te gaan!

Door: Sjoerd Engels

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd

15 Juli 2006 | Nieuw Zeeland, Putaruru

Hey! Hey!


Nog 3 daagjes en dan kan ik weer 1,5 dag op een stoel gaan zitten niksen, geen zin in!!
Maar in 4 daagjes ben ik weer thuis,wel zin in!!:-)
Ik heb de laatste week er veel aan gedacht, hoe zou het toch zijn als ik straks iedereen weer zie. Nog ff en dan weet ik het. Had gisteren mijn moeder nog aan de telefoon en hoorde dat het lekker warm is bij jullie.
Dus moet ik maar weer snel terug komen als ik ook nog een beetje van die warmte wil genieten.
Maar als dit thuis niet zou lukken dan kan ik dat 10 dagen na mijn aankomst snel goed maken in Kroatie! Wat een leven heb ik toch he;-).

Ik heb vandaag mijn laatste voetbalwedstrijd in NZ deze speel ik in het veld, dit is omdat onze gehele voorhoede is skieen op het zuidereiland.
Zonder hun ben ik de enigste die fatsoenlijk een bal in het net kan krijgen, ik vind het wel leuk, is namelijk wel fftjes geleden dat ik een hele wedstrijd heb gevoetbald.
Nu nog een aantal goals maken en dan ben ik helemaal happy!

Zag dat er flink wat Jang talent uit Panningen mee deed tegen de eindhovennaren op 'de Del', samen mooi onder de 10 gehouden!
Jammer dat ik het heb moeten missen, had het graag gezien of misschien zelfs meegedaan.
Maar mijn terugkomst in het nederlands voetbalwereldje staat gepland voor de 24 juli, kan ik weer wat km's gaan rennen. Dit keer gelukkig met een groep inplaats van alleen.
Heb hier aardig wat km's versleten, heb een paar schoenen helemaal opgelopen. Totdat ik er blaren van kreeg,maar toen gingen ze toch echt de container in.



Nou voor de laatste keer vanuit New Zealand!

De groetjes aan iedereen
en tot over een paar daagjes!!


Sean
(moet straks weer ff wennen aan mijn eigen naam, haha)

  • 17 Juli 2006 - 08:50

    Bert:

    Sjoerd, we zien os nou al aan het veurbereiden op dien knalfiest asse truukkums, overmerge is het zowiet, dan goan we samen 's 'n pientje pakken godverdomme,

    TOT DAN!

    gr Bert

  • 17 Juli 2006 - 11:42

    Kalt:

    Joa, sjaard, det wurd goeije komende woensdig en de daag daornoa, zal wel wenne weare veur dich aan de drukte heij.

    tot woensdig,

    Kalt

  • 20 Juli 2006 - 09:20

    Hilluh:

    Waas goeije gister!!!

  • 20 Juli 2006 - 09:36

    Kalt:

    inderdaad!!! degelik inzoepe

  • 20 Juli 2006 - 16:47

    Graaak:

    joa degelik..! Gammag over 9 daag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Putaruru

Sjoerd

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 113962

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2011 - 31 Mei 2012

Kiwi as

07 Februari 2011 - 31 Juli 2011

Afstudeerstage

20 September 2005 - 19 Juli 2006

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

eerder bezochte landen

Landen bezocht: