Weer thuis - Reisverslag uit Panningen, Nederland van Sjoerd Engels - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Panningen, Nederland van Sjoerd Engels - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Sjoerd Engels

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd

22 Juli 2006 | Nederland, Panningen

Hallo Nederland!


Voor de mensen die me nog niet gezien hebben, ik ben er weer!
Maar wat is het hier heet zeg, veel te benauwd.
Heb wel een super welkomsfeest gehad, ik vond het geweldig. De straat was versierd door 'de brouwersweeg & co', zag er echt vet uit!
En net als op 20 sept. 2005 was het weer super gezellig, leuk om iedereen weer te zien. Daar had ik de laatste week in NZ toch veel aan gedacht, hoe zou het toch zijn. Nu weet ik het dus weer, gewoon kei gezellig!!

Over 7 daagjes dan kan ik al weer gaan feesten, samen met de vrienden naar Kroatie. Daar heb ik ook echt zin in!
Maar wat ik daar allemaal ga doen zal niet op deze site verschijnen;-).

Na 10 maanden is dit dan mijn laatste bericht. Ik hoop dat jullie mijn teksten een beetje interesant vonden, ik heb er al veel goede reacties op gehoord.
In 10 maanden is deze site bijna 50 000 keer bekeken, daar ben ik zelfs heel erg tevreden mee!


Iedereen het beste,
en wie weet loop je me binnenkort zo weer tegen lijf.


Gr
Sjoerd

  • 22 Juli 2006 - 15:21

    Frans En Door Nouwen:

    Hoi Sjoerd,
    We hebben regelmatig je site bezocht en zo je reis en werkzaamheden gevolgt. Bijzonder leuk waren jouw verhalen. Fijn dat je weer heelhuids terug bent.We zien je wel weer eens in Panningen. Groeten aan Hein en Thea.
    Groetjes Door

  • 08 Augustus 2006 - 11:15

    Fer:

    hallo Sjoerd,

    Omdat deze website binnekort uit de lucht gaat zal ik er een mooie kopie van op cd zetten voor jou. Kun je bij gelegenheid nog eens terugkijken

    groeten Fer

  • 08 Augustus 2006 - 12:34

    Sjoerd:

    Fer daar maak je me heel erg blij mee!

    Alvast bedankt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Panningen

Sjoerd

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 113964

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2011 - 31 Mei 2012

Kiwi as

07 Februari 2011 - 31 Juli 2011

Afstudeerstage

20 September 2005 - 19 Juli 2006

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

eerder bezochte landen

Landen bezocht: