Korte Update - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Sjoerd Engels - WaarBenJij.nu Korte Update - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Sjoerd Engels - WaarBenJij.nu

Korte Update

Door: Sjoerd Engels

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd

05 Mei 2012 | Singapore, Singapore

Hey allemaal,

Even een snell update, zit op mijn vlucht richting Vietnam te wachten en dacht zal even gebruik van de tijd maken...

Dit is mijn 3e dag hier in Singapore, en vanaf het begin heb ik het al te heet... is hier rond de 30 graden maar de lucht vochtigheid is mij een beetje te veel van het goed... gelukkig.. nog maar 3.5 week, haha!

Maar buiten de hitte om is mijn indruk van de stad erg goed, zeer schone stad.. en dan bedoel ik dat er echt amper rommel te vinden is, alles zeer netjes en relatief nieuw.

Heb hier de nodige km's door de stad gemaakt, zowel te voet, bus en trein (metro). Erg makkelijk om hier je weg te vinden. Mijn hoogtepunten tot nu toe zijn het Mega reuzenrad (singapore Flyer) met een mooi uitzicht over de stad en de "night zoo". Allemaal exotische dieren uit elke uithoek van de wereld in een grote moderne dierentuin in het Singapore'se regenwoud.

Nou ik ga zometeen de vlieger weer in en heb ontzettend veel zin in mijn nieuwe avontuur! Tot schrijfs... of als me dat niet meer lukt.. tot 31 Mei! Dan sta ik weer op Nederlandse bodem.

Gr's Sjoerd

  • 05 Mei 2012 - 06:58

    Fer:

    Hoi Sjoerd

    Geniet er nog even lekker van, wij zetten de kachel maar weer eens aan vandaag bij 9 C en een buitje voor de afwisseling.
    Over droogte hoor je nog niemand klagen hier. Tot over 3,5 week

    groeten Mien en Fer

  • 05 Mei 2012 - 11:49

    Lisa:

    Nog heeeel veel plezierrr..
    De datum dat je terug komt staat al een tijdje in mijn agenda genoteerd!!
    Groetjes je nichtje

  • 06 Mei 2012 - 06:32

    Ine J:

    Wat weer een jaloersmakende berichtgeving. Geniet ervan en als je nog plaats in je koffer hebt, neem dan wat warmte mee naar Nederland!!

  • 06 Mei 2012 - 16:19

    Pap En Mam:

    Hoi Sjoerd,

    En nu nog een maandje flink genieten.

    groetjes,

    pap en mam

  • 11 Mei 2012 - 07:13

    Regien:

    Inderdaad .....eerst nog van alles zien en dan.......weer even lekker bij pap en mam. Wat zullen ze blij zijn dat je er bent!!
    Veel plezier nog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Kiwi as

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2012

Alles heeft een begin en een eind

17 Mei 2012

Viet Nam

05 Mei 2012

Korte Update

05 Maart 2012

Summer of 2012

26 Oktober 2011

Kiwi As
Sjoerd

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 809
Totaal aantal bezoekers 114049

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2011 - 31 Mei 2012

Kiwi as

07 Februari 2011 - 31 Juli 2011

Afstudeerstage

20 September 2005 - 19 Juli 2006

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

eerder bezochte landen

Landen bezocht: